Thursday, April 17, 2014

2014....

salam,,,,,dh bulan 4 baru nk updet pasal 2014,,, ish,,ish,,, mcm2 yg berlaku dlm sekelip mata ini,,,,,,, 

meh kita story satu...

#guru#
hihi,,thn ni as usual kt mat taib lg,,kt mana lg,,,huhu,,mau pindah ke mana???xdenya...kt situ la,,nk pindah kot2 tunggu dh kawen,,#cewah tu pun kena tunggu bg kawen org jauh dulu kot,, haha... meh kita cita pasal tugas2 thn nie...

#guru kelas 3 bestari...
haha,,wajibla,,guru kelas xkan dpt dipisahkan lg,, tp kali ni guru kelas 3 bestari,,, terkeluar dr senarai kaa...kikiki...pergh amik ko..41 org thn nie,,huhu paling ramai pelajar pun 18 org udah,,penuh register,, tup2 tambah 2 org dlm minggu tu,,xpe la,,now dh 44 org,,cukup la cukup sudah,,dh xmuat dh kelas tu.... thn ni kita beralih arah skit,lari dr kelas KAA,,haha... tp smpi skunk aku xcukup kenal anak murid aku hihi,xdpt nk ngat la..

#su SAPS
kerja yg sama mcm thn lps,,, tugas check updet print dsb,,,

#kelab bola tampar
hihi,,thn ni pun kelab bola tampar juga... no komen la tp aku suka no problem sukan yg aku minat,,hihi,,, thn ni bdk2 bola tampar yg ramai upanya.. blur kejap apa aku nk wat,,bab2 aktiviti ni aku malas sgt2,,adoi,,,,hihi,,xpe2 cuba yg terbaek kan...

#cikgu pjk...
hihi,,thn ni ajar subjek pjk,blur jap,,tup2 jd seronok la plak,,haha,,part paling xtahan,,siap bljr dgn guna n kak eshah,,dr xsuka jd suka lak...thn ni simpan bju kurung aku,,pakai hari isnin je wat masa skunk,,haha,,yg len more to track,,hahaha..suka2 suka...sbb aku malas nk iron,,huhu..


No comments:

Post a Comment